Saturday, January 27, 2007

27 januari

Idag har jag:

1.Provat den mest underbara vår/höst jackan från Pour Homme på Kompaniet. Den var nedsatt till 600:-, men i nuläget är det 600 riksdaler för mycket. Heh.

2.Hjälpt två muskelknuttar med vägen till Idrottshuset. Först trodde jag att de var nazi-boyz, men såg snabbt att de bara var muskulösa. Beskrivningen lät väl ungefär "Idrottshuset... eh, jaha. Då måste jag tänka lite (paus) jo, ni kör rakt fram på den här gatan jättelänge, förbi skrotgjrejjset sen höger på den stora gatan till den här storgatan, sen ligger det in till höger längre fram. Vid ishallen och allt sånt."
Vi kan ju tillägga att mitt lokalsinne är sjukt dåligt, nästan obefintligt.

3.Lyssnat sönder Nelly Furtados All good things.

4.Haft ångest inför ikväll.

update: 5. Sett mig själv på en hemsk bild i tidningen, jag framställs som blåst genom frågorna och svaren.

Senare idag ska jag:

1. Spela Hamlet på Norrtull.

2. Träffa Mandy och Hills.

3. Förmodligen hänga med Dolly, kanske Linus.

No comments: