Friday, February 9, 2007

Det känns lite sorgligt och tråkigt, men det är säkert på grund av att jag ska stanna hemma och plugga hela kvällen. Anatgligen kommer jag plugga mycket psykologi och sitta lite framför Let's Dance eller något annat lika tragiskt. Typiska familjekvällar har väl aldrig varit min grejj. Tur att det blir annat imorgon. Och helgen därpå. Då ni, antingen kommer vi till skåne - kanske åker jag själv, eller så kommer skåne hit. Hoppas jag.
Sa jag att jag är i ekonomiskkris? Jag trodde att jag hade pengar innan när jag skulle ta ut för att betala bowlingen med klassen, men intedå. Jag har väl cirka 81:- på mitt betalkort. Hejja mig. Förhoppningsvis har det blivit något strul med studiebidraget för det här kan inte stämma, en lön + studiebidrag kan inte ta slut så fort.
Dessutom vet jag inte om det blir något Linköping efter det sms jag fick innan idag. Ulrika svarar inte heller när jag ringer henne, jag blir lite orolig. Klart att det är viktigt att hon mår bra, men det känns lite tråkigt att behöva slänga den oanvända biljetten. Kanske kan jag åka ändå, men vart bor man isåfall i linköping? Det är lite komiskt för det är första klass biljetter jag har, just nu första klass var billigare än just nu andra klass. SJ är skumt skumt.
Nu ska jag lyssna på Salems skiva som kom idag, prata med mamma om boken som hon är i stundande att skriva och äta lite veggo nuggets.

No comments: