Monday, February 26, 2007

Det är en dålig dag idag, en dålig morgon på en dålig dag.
Jag har psykologoprov som jag inte har pluggat på, inte alls pluggat så mycket på allt det andra som jag hade tänkt att göra. That's why I feel rotten. Det kunde varit värre, had ejag sovit istället för att göra något vettigt vore det sämre. För nu har jag ju istället jobbat och gått på stan och typ hängt på msn med övercoola människor. Det lamaste av allt är att jag verkligen gjorde Shakespeare arbetet klart tills när det skulle vara inlämnat, men att jag inte har skickat det än. Jag får prata med käre herr Swalling idag. På tal om honom känns han bara skum nuförtiden, jag lovar att han har någon slags kris. Det är väl som Kim säger; att han är med barn. One can only wish.
Alice har sett patrick Baby i Manchester. På en riktig konsert, i en riktig mysig och lagom liten lokal. Det morgonens andra chock (efter det att jag insåg att vi har matteprov snart.), definitivt. Jag antar att jag inte hade fått veta något om inte Sigrid hade berättat. Men de spelade Magic Poition! Det inge hopp inför sommarens konsert på Arvika. Dessvärre hade han inte spelat Godrevy Point som är den bästa av hans singer/songwiter låtar. Jaja, den dagen den sorgen.
Nu blir det psykologistudier med allt vad det innebär.

No comments: