Wednesday, February 28, 2007

Flattered.




Okej, lite smickrad blev jag allt när jag upptäckte det här.

Benjamin Le Terrible hjärta HOTSPOT.

Det är i sådana tillfällen man gråter lite över att man inte har en blogg av allmänintresse. De som läser här är väl mina vänner, typ. Mest för att läsa om mig och de själva. Well well. Min bloggbreakthrough is yet to come. Så att säga.


Well well, en del av eftermiddagen spenderas återigen med DollyBolly. Vi sprang runt på stan och letade små svarta klänningar till henne. Mission incompleted.
I den nyöppnade Vila butiken träffade vi Daniella och Anna Krin som såg, ja, lika pigga ut som vanligt.
Efter det var det dags för min kära manus&dramaturgikurs. Lea som även går där berättade lite mer om musikvidoe-inspelningen. Preliminärt kommer den att äga rum hela nästan helg. Wooh, I'm excited as hell! Det ska bli väldigt intressant, men lite rädd är jag nog allt. Vidoen, där jag har huvudrollen, kommer finnas med på bandets nästa skiva. På tal om skivor var jag inne i den lokala skivaffären idag och frågade om Patricks senaste. Jag förväntade mig inget alls, men de får in den på fredag! Happy big mama time liksom.
Nu ska jag fixa lite mer franska, sen ska jag se över vad jag ska ha på mig imorgon. I sense something med knyt i halsen.

1 comment:

Anonymous said...

rosetten!