Monday, February 26, 2007


Gissa vem som dog när han fick se det här i H&M magazine (som förövrgit slank med hem tillsammans med pilotbågarna). M by Madonna kommer att lanseras i skutet av Mars, och jag hoppas att hon gör något liknande tracksuit-jackan som jag var dum nog att inte köpa, kan inte säga att jag är överdrivet sugen på klänningen. Hah. Hon är för vacker min egna raring. På toppen av allt hittade jag en väldigt oversize vit och blårandig tröja för 98:- Den är för 'extrem' för vanligt folk, Helena hade redan provat den men tyckte den var för stor för hennes så då var det väl bara jag kvar i den här stan att rycka i plagget. Kanske kanske blir det ett köp. Jag ska trots allt köpa en halsduk/huvudgrej från so last season i veckan. Självklart till specialpris.
Om någon undrar över Baccara i det förra inlägget var det ett som ett litet tecken på förra veckans sönderspelande av en viss låt. Yassir I can boogie liksom.

No comments: