Monday, February 12, 2007



(Man får hoppas att de väljer att begrava Anna Nicole Smith istället för att kremera henne, bränd plast luktar så äckligt.)

Bilden där, så ser det ut här. Fyfan vad grisigt osmakligt och äckligt. Värsta öststaten.
För närvarande känner jag mig inte fräsch. Jag äter keso med sked. Helt groteskt. Vem gör sånt? Jag sket i psykologiprovet. Får göra det efter lovet. Det känns skönt men samtidigt helt hysteriskt. Då kommer det vara dubbelt så mycket saker att göra och jag lär vara ännu mer död då.
Efter skolan var vi en sväng förbi den nya second hand affären, den såg väldigt söt ut. Har spanat in en halsduk som jag köper imorgon, till råga på allt sålde de kläder från Lamilla, frågan är om det är något kul eller om det bara är deras t-shirts. Var även förbi världens tattigaste utförsäljning av kläder på IOGT-NTO. Jag hittade dock en oversized t-shirt, (snöat in eller vadå?) men självklart var det enda betalkortet de inte tog där Maestro - mitt. Jävla skit sa jag och gick därifrån. Amanda var mesig och betalade kontant, så hon fick med sig en svart.
I eftermiddag/kväll blir det nog Shakespeararbete och franskaprovsplugg. Funny as hell.

2 comments:

Anonymous said...

Nej, det ser inte ut som en öststat! Det är möjligen höghusen som är ganska fula men i övrigt tycker jag inte det är fult.
Fast jag är kanske inte helt opartisk då bilden faktiskt tagits på/vid min gata....

Unknown said...

Maestro? XD vem fanken har det? :P