Sunday, February 4, 2007

"Vi var i alla fall fina i håret"



1. Kim, Helena. 2. Disco Dancin' 3. Sotade ögon, guldkedjor, oversized t-shirt, stuprör, kort kavaj. C'est moi. 4. Unn - sweeter than the sugar she's eatin'.

Okej, kvällen igår. Det var verkligen helt okej. Jag klarade mig bra, nästan inga felsteg alls. Jag mådde underbart hela kvällen, blev inte oerhört arg, och vad jag kan minnas blev inga alltför förbannad på mig heller. Kan nästan påstå att jag stod för kvällens låt, Vouge som var med på min skiva. Det är speciellt när vi festar.


2 comments:

Anonymous said...

naw! sweetie! ^_^
Ja, det var inte nådigt va snygga många, nästan alla, var! Gilade din och Hillas look, very nice!
Var tröjad hemslöjdad, med ditt briaga tryckpapper? Vet inte hur vanligt det är med franska Vouge's chefs redaktör på tröjor i butik...
My love goes out to you! :*

Anonymous said...

du ser ut som markus i laakso!