Wednesday, March 28, 2007


"Det finns blonder, och sen finns vi" - Citat Dolly om att gå ut på krogen.

Det är väldigt fint väder ute, det tillsammans med att jag bara hade en lektion gjorde att det blev en perfekt dag. Nu efteråt var jag och spelade pinao som faktiskt var roligt och intressant.
Jag vill ha en longchampväska. Värsta tantväskan. Ge mig den i XL. Tack.
Det känns som om jag har sett hela Krig&Fred redan, men i verkligheten är det typ 3,5 timmar. Blä på det historiaprojektet och grupparbeten i allmänhet. Det blir aldrig aldrig bra. Usch.
På stan träffade jag och Dolly en tjej som gick i min gamla estetklass. Jag fick veta att hon hoppade av för några månader sedan, nu frilansar hon som journalist och lever på något bidrag + lön. Dolly blev väldigt imponerad över personerna hon intervjuat osv men jag tänker bara på hur det blir sedan när hon inte längre får några jobb, vad ska hon göra då? En gymnasieutbildning med riktiga betyg, alltså, det är det viktigaste. Känns så nu i alla fall.
Jag hoppas inte att Ulrika tar illa upp för bilden på henne där uppe, men den är så söt. Vi kommer nog att åka till Stockholm helgen efter lovet. Sjukt roligt. Now I shall eat, byebye.

No comments: