Wednesday, March 14, 2007

Just nu har jag migrän. Det är inte kul alls. Dessutom är det stort matteprov imorgon. Blä.
Trots allt har jag en bra dag idag igen. Alla vårkänslor kommer, undan för undan. Efter min enda lektion idag fick jag ett sött sms: "Du är rätt tuff". Man tackar, man tackar.
Sen var jag på körskolan för att ha min första körlektion. Det gick så bra! Och Maggan min lärare är underbar! Vår plan är att jag har körlektioner ungefär två gånger i veckan, kör hemma tre gånger och övar vid deras datorer så mycket som möjligt. Sen komer nog körkortet vara fixat till min 18-årsdag.
Egentligen orkar jag inte skriva så mycket mer nu. Men jag ska sova, eller prata lite i telefon först, sen sova. Godnatt.

1 comment:

Anonymous said...

Ibland är jag lite korkad, min tanke när jag läste ditt inlägg:
"Vaddå, hur kan man öva kör-sång med en dator?"

Good thinking there Unn!