Thursday, March 29, 2007

När jag surfar runt på nätet kan jag inte låta bli att förundras över vissa användare på bilddagboken som laddar upp bilder på sig själva där mindre än halva ansiktet syns, på toppen av allt får de minst tjugo kommentarer som alla talar om hur snygg personen ifråga är. JAG FATTAR INTE? Det är oerhört frustrerande.

Jag ska göra en lista:

1. Om jag ska skära gurka måste jag skära ett jämt antal.

2. Om jag inte räknar, kvällen innan, hur många timmar jag kommer sova under natten blir jag väldigt förvirrad.

3. Om jag ska någonstans går jag alltid hemifrån försent, jag vet verkligen inte varför - det här är ett problem som jag har, jag vet att jag har bråttom men skyndar mig inte. Därför kommer jag nästan alltid sent.

4. Jag älskar riskakor med banan på.

5. Jag blir hispig och hemskt orolig så fort jag ser en polisbil.

6. När jag var fem år gick jag in tidigare från en rast utan att jag visste det, började leka ensam och fattade ingenting. Sedan såg jag på en klocka att jag var tidig och gick ut igen. Jag vet inte hur länge efter det jag mådde dåligt av det, men det var länge. Mitt samvete var gigantiskt när jag var liten.

7. Jag blir alltid sjukt nervös, för allting.

8. Jag döper aldrig bilderna i min dator.

9. Jag rensar aldrig i min inkorg.

No comments: