Friday, March 30, 2007

Självklart fanns det inget silverspray på stan. Det gjorde mig sur. Förresten var jag sur redan från början av dagen, mamma pratade med mig och det kändes bra samtidigt som det var konstigt och jag visste inte om jag skulle gråta eller känna mig lättad.


Teatern kändes dålig och det mesta annars med. På toppen av allt sket sig en grej jag skulle fixa med emokillen nr1. Jaja, det får väl bli imorgon eller någon annan dag. För att göra mig själv lite glarade gick jag och löpte i-D. Och en oversize skjorta, en stor vit och blå-randig t-shirt och en vit scarves. Det gjorde mig lite gladare. Sen träffade jag Vanda + Dolly. Vi träffade senare hela packet med små arabtjejjer. De skulle tydligen röka med Vanda. Alla frågade den vanliga frågan - om jag och Dolly är tillsammans. Men denna gången rörde vi inte ens varandra! Helst sjukt. Vanda blir avundsjuk så jag håller om henne lite medans vi går, så att alla ska tro att vi var tillsammans.


På vägen hem får jag världens kramper i magen, jag kunde knappt stå rakt upp. Hade jag inte vetat bättre hade jag trott att jag hade mensvärk eller ännu värre, skulle föda. Ikväll blir det då party hos Simonie och det blir nog nice. Även fast jag absolut inte alls hade lust innan.


Tidigare idag träffade jag även Stina, vi bestämde att vi ska baka och se på film på lovet. Det kommer bli mysigt. Just det, vi skulle festa med. Jag har saknat Stina, ett tag träffade jag Frida
och henne ganska mycket men inte nu.


Förresten, känns inte de där två till höger väldigt pinsamma?
Två s,å wannabe-kändisar, jag vet verkligen inte vad de är kända för egentligen. Jag vet ju att Gry är med i radio, men vad gör den där Timell?
Nej, det där konceptet dissar jag faktiskt.




















3 comments:

Anonymous said...

hejsan.
hittade en länk till elyse sewells fotoblogg på din sida för ett tag sedan. Hon uppdaterar ju inte direkt ofta, men idag såg jag en någorlunda närbild på henne.. och, är det inte tjejen från Top Model? Jag kanske är helt ute och cyklar, men hoppas du kan hjälpa mig i all min förvirring.

Anna said...

hejdu din snygga lilla sak. borde inte vi promenixa runt sjön eller nåt på lovet? var längesedan vi hängde. puss <3

Anonymous said...

men! han är ju chef på Riche ju!