Tuesday, March 6, 2007

what I desire this spring.

Jaha, fruktansvärt urvattnat ämne det här men jag kan bara inte hålla mig. Jag måste ju ha en liten ambitiös lista på vad jag ska satsa på klädmässigt i vår/sommar/framtiden. Största anledningen är att jag blev så jädrans inspirerad av hotspot.

1. Glansjacka. Katching!
2. Parkas, frågan lyder; h&m eller second hand.
3. En galet oversize skjorta, I sense dressman. Hah.
4. Märkes-scarves, det fixar vi på Polenresan - galet många och galet mycket piratkopior.
5. Stor svart skinnväska, införskaffar förhoppningsvis en Mulberry i London. Picadilly i så fall.
6. Vita tygskor, Vans-Vans baby. Alternativt Superga. Något billigt i alla fall, jag kan nöjja mig med typ skopunkten.

2 comments:

Anonymous said...

På tal om märkes scarves så hittade jag en av märket Dior i min secondhand affär(aka mammas garderob från förr). Yay! sa jag och blev glad. Det finns även matchande plånbok och väska. :D Make my day if you must!

Anonymous said...

mycket intiresno, tack