Friday, April 6, 2007



Fatta maxat, första uppdateringen på ett tag. På köpet får ni en outfitbild. Hurray!
Idag har jag talat med mamma om rive gauche (Paris) jag blir helt galen och kände plötsligt att jag vill följa med dem när de åker dit i juli. Paris, Krakow och London samma vår/sommmar, kan det blir bättre?
Häromdagen såg jag Magnolia när den gick på tv och blev positivt överraskad. Jag gillade den verkligen, och Tom Cruise, som jag vanligtvis inte diggar alls, var bra! Men på ett ställe i slutet började det regna grodor och tänkte AHA! det här är något djupt och symboliskt som en bildad person likt mig borde förstå. Men det gjorde jag inte. Är det någon som vet vad det symboliserar, symboliserar det något överhuvudtaget?
Imorgon åker jag till Köpenhamn det ska väl bli kul eller så, måste hitta någon slags guide till alla coola affärer utanför huvudgatan. Går man på de vanliga ställena suger D-mark.
Borde jag köpa en House of Holland-tisha, i så fall vilken? Jag är ganska på "Do me daily..." Efter att ha läst artikeln om honom i Plaza (som jag fick tillsammans med ett gigantiskt påskägg idag på morgonen, mamma och pappa hade väl dåligt samvete för något.) måste jag säga att jag vill ha Mr. Burberry i en liten ask. Vi slår till på en lista!
Dagens vill ha:
1. Lägenhet i Rive Gauche
2. Christopher Bailey. Hey, do me daily!
3. Byxorna från Gucci!!!
4. En svart peruk, med spikrak lugg och axellångt hår.

6 comments:

Linda K said...

cool, fler outfitbilder! :)

Anonymous said...

väskan är från wedins, eller?

teen var ashet.

Anonymous said...

yes, jag röstar nog for "do me daily..." eller "cause me pain hedi slimane" <3<3

Olle said...

regissören har sagt: "Ibland, när allt går åt helvete och inget är som det ska, kan ett grodregn plötsligt kännas helt logiskt."

men det kan syfta på en av the plagues i bibeln (exodus 8:2).

jag tolkar det som ett tecken från gud i just den här filmen. pistolen droppar ju också ner som grädde på moset. och karaktären (polisen) som tappat bort den tidigare i filmen pratade som bekant ganska mycket med gud.

Anonymous said...

jag tycker det på något vis är en klockren sak som händer (syftar på grodregnet). det är en av mina favoritscener och den visar verkligen att .. allting kan hända. hur undebart är inte det?

man behöver ingen förklaring till allt, liksom..

Anonymous said...

du är snyyyggg.