Wednesday, April 11, 2007

Idag har jag:

1. Köpt en asdyr macka på Pressbyrån.

2. Köpt en asdyr CocaCola Zero på Pressbyrån som fick mig att vilja spy.

3. Ringt till Ulrika som meddelar att hon komemr nästa helg istället.

4. Fått ett erbjudande om att åka på (typ) filmmässa i stockholm för framtida filmskapare den 26-19 april. Helt gratis. Det betyder att jag skulle kunna träffa diverse Stockholmsälsklingar.

5. Laddat ner Tragedy med Steps, mellanstadiedisco eller vad?

6. Fått reda på att de säljer rakblad vid MCR-konserterna, ska jag skratta eller gråta?

1 comment:

Anonymous said...

ang sexan tror jag du ska skratta, det låter som fett mkt bullshit. HAH, och idag på modevisningen btw så satt det lite folk bakom oss och när du gick dom bah "åååååh han är så snyygggg" osv osv :D kram kram <3