Saturday, February 2, 2008


Jahaja, här står jag på mitt rum. Antagligen innan jag skulle gå till skolan.


Här är jag på Deluxe i fredags. Fredagen då jag i stort sett blev utslängd. Tog hårt på min värdighet där. Förövrigt hade jag ganska konstiga kläder på mig. Det syns inte här men det var liksom ett rep och. Knäppt.


Här är ju Johanna, inte jag. Men hon är fin på den här bilden + att tjejjernas miner där bak till vänster är obetalbara. 


Ojoj. Här var en suddig. Så det kan gå.


Ines och Helena. Ines kör hennes vanliga bosniska pose. Det här var på natten efter kulturnatten. Eller under kulturnatten. Vi hade varit hos Hans på fest (vi dansade så att lp-skivorna flög ur bokhyllorna) och åkte hem efter ett snabbt stopp på Shell Dalbo som verkligen är divine. Ines vet bättre än att festen slutar när första gästerna börjar droppa av så hon bjöd på bosniska specialiteter i sitt kök. 

Den där konstiga känslan jag hade igår på morgonen var nog feber. Eller det var feber.
38 jävla grader. Frågar mig bara stilla när jag kommer att bli frisk. Skulle gissa på att jag har inlett årets samtliga veckor med bihåleinflamation.

Någon ville ha mer bilder på mig och helt utan självkritik ska ni få. Fåfåfå.
Håll till godo.


No comments: