Monday, January 29, 2007

Dagen idag, först skola med tre håltimmar. TRE. Borde vara olagligt. När jag satt på min första håltimme och fördrev tiden vid internet såg jag att jag hade fått ett mail från en tjej som går i min manus & dramaturgi-grupp. Hon undrade (i ett fruktansvärt långt mail) om jag ville vara med i en musikvideo som hon skulle skriva åt ett indieband. Jag lyssnade på låten och de var ganska fint. Bandet heter entartete och låten wonderchild. Vi får se hur det blir, jag ska be henne berätta mer om idén och så vidare. Även om bandet är relativt okänt och musiken inte den bästa är det bättre än inget alls.
Efteråt blev jag hemskjutsad av Amandas mamma. Hon ligger nog på samma svarttaxifirma som Kims mormor. Tänka sig. Dessa 40+ kvinnor. Vad ska man göra med dem?
Jag han hämta andan hemma i cirkus tre minuter. Sen bar det av till körskolan där vi diskuterade rattfylleri och andra dumheter. Helt galet att sista lektionen är på onsdag.

Något som är mindre trevligt är att saker och ting går snett med T. Det känns så segt och jag blir mest irriterad. Jag hade tänkt att ringa ikväll, men nu var det tydligen frsent. Ibland känns det som om det inte är någon idé att fortsätta. Vi får se.

Godnatt.

No comments: