Wednesday, January 31, 2007

Damien Rice-mys.

Nu är jag alldeles tillfreds med livet. Mitt rum är städat och bra, Damien Rice går lagom högt i bakgrunden, det blir så mysigt med hans röst. Jag berömmer mig själv med en lista.

1. Jag gör franskaläxan, första gången på länge. HEJJA!

2. Mitt rum är städat!

3. Jag lyckades lämna tillbaka väskan och sparar därmed 500:-, välbehövligt.

4. Jag känner mig inte så värst heartbroken efter hur det blev med mr. T!!! (Det är sjukt bra, jag borde lyssna på något lagom klämmigt med typ Aria Saijonma som bara skriker att jag inte ångrar något.)

5. Jag fick mycket lustiga blickar av mr. A som dessutom spelade på sin gitarr och sjöng Antony för mig på fotolektionen. Freakshow.

6. Jag köpte som belöning till mig själv, nya nummret av I-D där en galet snygg Chanel-advertise fanns med, modellen var lik Helena! Dessutom gav jag mig själv en ny oversized tisha och en påse godis. Healthy as hell.

7. Sovmorgon till nio i morgon!

8. Imorgon kommer jag även inhandla min systers första par cheap mondays. De kommer behöva justeras lite, men det är grejjen som räknas.

9. Party i helgen!

10. Jag pratade i över två timmar med Ulrika igår och det kändes så bra. Vi är bra.

11. The knife fick galet många priser på Grammis-galan. Till och med min pappa var imponerad. Det säger allt.

No comments: