Tuesday, February 20, 2007

Det är en bra dag.

Det är en bra dag. Allting har gått så bra.
Det var inte jobbigt att stiga upp på morgonen, det har gått lätt på jobbet, när jag kom hem hade ett gigantiskt varuprov från Läkerol kommit (jag får sådant eftersom jag är Buzzador). Dessutom har jag knappt känt mig ful idag. Inte så att jag har känt mig snyggast i hela världen, men klart varit bekväm och nöjd. I'm so very hot that when I rob your mansion, You ain't call the cops, you call the firestation. Typ. Nästan.
På toppen av detta isberg av positiva h'ndelser skall jag och min mor gå på bio ikväll, någon film från Berlin. Och n'sta söndag blir det bio igen - Darling. Det är bra när mamma betalar.
En annan sak som var lite kul var när jag tog i posten idag på lunchen. Pappa hade ett brev från porscheklubben, mamma ett från Greenpeace och ett från växjö teaterförening. Sådant det kan bli.
Nu har jag äntligen tid att skriva novellen till ORD-07, för liksom helst plötsligt kom massor av inspiration och jag vet hur jag ska skriva och hur jag ska göra för att vinna hela skiten och blir oerhört berömd. Eller, ja nästan. Nästan lika sant som att jag känner mig snyggast i världen.

2 comments:

Anonymous said...

Du är ju faktiskt snyggast i världen ;). Inte mycket att göra åt saken. Men vinna ORD-07. Det tänker fanimej jag göra :D. Puss undt snusk.

Anonymous said...

exakt. du är ju faktiskt snyggast i världen. absolut snyggast i växjö i alla fall.