Tuesday, February 6, 2007

Idrottsdagar och konserter.

Idag har bara varit en lam dag liksom. Konstant stress över skolarbeten. Men jag har varit lagom produktiv och jag känner mig faktiskt duktig. På toppen av det var jag och såg Little Miss Sunshine (kan man låta bli att bara älskaälskaälska den?) och dessutom pratade jag med Tomas lite senare. Det gick bra, jättebra. Faktiskt. Kim, om du läser det här: vi kan kanske sova hos honom om vi åker ner till skåneland nästa helg.
En annan sak som gjorde mig glad var att Ulrika sms:ade mig. Hon frågade om jag ville komma till Linköping i helgen och se Salem. Jag bangar inte. Det blir förmodligen vad jag gör lör-sön.
Imorgon är det idrottsdag. Jag och Kim ska allmänt äga alla hårt på curlingen. Halkrisk: enorm. Vår andra aktivitet är bowling, men efter det att vi svingade våra lockiga och lurviga på discobowlingen för några veckor sedan känner jag mig well prepared.
Det mesta går min väg, tillochmed jakten på Reservoir dogs. Jag slipper alltså se den. Jag kommer missa lektionhelvetet på grund av idrottsdagen. BIG KATCHING. Visst, jag älskar faktiskt kursen, men att sitta där som ett ufo när mr. manusförfattare är det hade inte.

No comments: