Monday, February 5, 2007

STARSTRUCK

Få människor blir lika starstruck, eller kanske mer besatt och imponerad av människor som jag. Det kan var en känd person, då är det tunghäfta som gäller så fort jag ens ser personen, eller bara en mycket vacker eller begåvad människa. Nu råkade jag stöta på Micael Wargs hemsida. Jag fastnade direkt. Han målar, fotograferar, gör musik och ser ut exakt på det viset som han gör. Är det konstigt att jag lade till honom på msn? Han hade faktiskt skrivit sin msn där och bad folk lägga till honom om man ville. Jag såg det mer som en skyldighet att göra det - så att han kan få veta sådär vad jag tycker omd et han gör. Det blir ingen ledsen för.

edit: nu till något mindre sockersött, historiaprovet. Om jag inte är i skolan i morgon har jag avlidit här vid min dator. Fyfan säger jag bara.

1 comment:

Anonymous said...

alltså detta tog priset. det var lätt det pinsamaste jag någonsin läst på en blogg förut. såhär skriver man bara inte, hahahaha *dör*