Sunday, February 4, 2007

Salem baby.

Jag har hört lite-ini-mini Salem al Fakir, men eftersom att så många är helt galna i honom vill jag höra mera! Men mitt nedladdningsprogram har totalt bara kaikat ihop och är fullt övertygad om att aldrig mer hjälpa mig med olaglig musik. I och för sig skulle det inte förvåna mig om jag har knappat in något knasigt eller ändrat någon inställning eftersom jag idag är lika smart som den blonda tjejjen i Mean Girls. "My breasts can feel when it's raining" - liksom.
Hursomhelst skulle jag komma fram till att om någon vänlig själ känner för det får ni hemskt gärna skicka mig/bränna ut/tipsa mig om hur jag kan få tag i Salems musik!
Nu ska jag plugga historia. You go ambitious bitch!

1 comment:

Anonymous said...

beroende på hur ambitiös man vill va...men www.myspace.com/salemalfakir finns ju.

puss på dig din snygga partypingla!