Sunday, February 4, 2007

EDIT


Superduper snälla Sigrid tipsade mig om Salems myspace-sida, myspace.com/salemalfakir. Dessutom ska hon ha enormt med credd för att hon kallade mig för supersnygg partypingla. Sådana komplimanger tar jag med glädje emot.
Tidigare idag tipsade mamma om en artikel i DN om boken som handlar om utställningen på Metropolitan museum of modern art i New York som har haft Anglomania utställningen vars fotografier och installationer behandlar de engelska kläderna, från 1970-talet fram till idag. Det lät oerhört intressant, och jag kan tänka mig att boken snart infinner sig i min bokhylla. Min mor är en mycket rar mor. En annan bok hon tipsade om, från samma tidning, var "vad gör en art director". Eftersom jag har varit lite sugen på det yrket kommer jag försöka låna eller köpa boken snart.

No comments: