Sunday, March 11, 2007



Det är en bra dag.
Vi har filmat hela helgen, eller de har filmat och jag har sett ledsen ut. Jag har sett ledsen ut hela den musikvideon. Hursomhelst hoppas jag att de blir nöjda med vad jag har gjort och att artisten som beställde videon också blir det. Sen är det alltid kul att vara med om något som man inte brukar göra.
Eftersom allt känns så bra bestämde jag mig för att ta tag i saker idag. Inte tråkiga skolsaker, utan roliga och bra saker. Som att jag mailade mitt jobb och frågade om de ville att jag skulle komma och jobba (jag är i desperat behov av pengar), jag har funderat på att ge mig ut och springa samt städa mitt rum. Dessutom har jag bestämt mig för vad jag tycker angående att flytta. Jag vill! Vårt hur är så öppet, man kan inte vara ensam någonstans, och vart man än är sitter man mitt uppe bland några andra. Nu låter det som om vi har minsta huset någonsin, nejnej, det är ara konstigt planerat. Sen får jag leva med att det ligger i högstorp.
Innan dampade min telefon. Jag blev jätterädd att den skulle gå sönder och aldrig mer gå att använda igen. Då hade jag varit tvungen att köpa en ny, något jag INTE har råd med. Den bläddrade mellan alla mina sms och stannade inte. Det visade sig tillslut att den shade fått för sig att bläddra igen om alla min sparade sms. Jag har femhundratrettiosex sparade meddelanden på min telefon, det tog ett tag innan den hade bläddrat igenom alla. Innerst inne hoppades på att den verkligen skulle vara paj, men icke sa nicke. Om det nu skulle blivit så att den gick sönder hade jag velat ha Prada-telefonen. Den vill jag ha jättemycket. Men jag har så lite pengar. En ny bärbardator (det kommer jag tvinga mina föräldrar att ge mig om vi flyttar) hade inte suttit fel eller varför inte en systemkamera. Jag säger jatack.

2 comments:

Martin said...

Du var en mycket bra skådespelare Benjamin! :D
Och huanemej vad fina kläder du hade! (och jag fick äran att se massa ombyten :) )

Ha det bra.

Anonymous said...

Öppen planlösning är överskattat! Tacka vet jag dörrar som man kan stänga om sig!
Löve