Monday, March 12, 2007

Solen lyser något otroligt mycket uppe i skolans bibliotek. Det betyder att jag får börja använda solglasögon, något som är typ min enda lycka just nu. Jag älskar mina solglasögon. Fucking bäst. Däremot hatar jag att vi har ett två och en halv timmes matteB-prov på torsdag. På tekninkum. Inte nog med att det är ett långt jobbigt matteprov, det är i teknikums skrivarsal. Så om ni söker mig på torsdag förmiddag lär jag sitta där och trängas med växjös alla andra samhällselever. Let's commit suicide, shall we?
Ge mig Polen nu! Ge mig London och festivaler! Om man subtraherar denna våren med de nationella proven kan det bli riktigt niceness. Men, varför ska det någonsin vara bra?
Jag hade tänkt att se princess på Palladium igår, men det går inte heller eftersom jag måste plugga matte. Den hade jag verkligen sett fram emot, har aldrig sett något av honom, jag gvet inte vad han heter - men jag tror det är samma regissör som har gjort det levande slottet och den andra filmen i samma stil.
Nu börjar jag min engelska om tre minuter, borde gå nu.

"Jag tar alltid ut glädjen i förskott, då har man i alla fall varit glad en gång - vad som än händer."

2 comments:

Anonymous said...

Hey daloo'
Seriöst säg till mig om du behöver hjälp med pluggandet! Jag äger på matte b! Men verkligen jag hjälper gärna till som den geeky naturare jag är..

Anonymous said...

Det förra var från mig...glömde skriva namn!