Friday, March 16, 2007


Idag har jag fotat en del av mitt fotoprojekt i studion. Tyvärr fick jag ingen ordning på blixtarna och det blev oerhört pinsamt och jag kände mig som den största amatören, vilket jag i och försig är. Menmen, modellerna aka diverse vänner var duktiga samt snälla och höll humöret uppe. Stor eloge till dem. Jag har fått en ny idé som jag använda i studion, någon slags scen som ska lilkna en teaterscen med mycket rekvisita som jag ska fota - bara en bild.
Ikväll var det dags att vi skulle åka hem till Kim och göra glass, men hon svarar inte i telefonen. Skumt. Jag vet inte om jag skrev något om förra helgen, i alla fall var vi på hippiefest och på en rockerfest på fredagen, på lördagen var det halvt frivilligt melodifestivalskväll hos vänner till familjen.
BTW. Ladda ner Love etc. med Charlotte Gainsbourg och Free at last med Rufus Wainwright och Antony and the Johnsons.

Dagens tre:
1. Min mattant har gått med i viktväktarna. Igår gav hon mig falafel eftersom att jag sa att jag hatade skolans korv.
2. Intervjun med valberedningen till elevrådet avklarades tidigt idag. Tror det gick okej.
3. Digitalsystemkamera. Den är min hela helgen + på måndag. Nu ska här fotas.

1 comment:

Anonymous said...

Ey, mannen. Hörru, jag saknar lite upphovsrätt på mina mästerverk... Fast OK, jag bjuder på det - särskilt då det är du som distribuerar min "konst" i cyberspace.
[Nä, skämt åsido.]
LÖVJO. 4EVAH.