Sunday, March 18, 2007


Ikväll var det party på Deluxe, de firar två års jubileum. Det är nog det enda vettiga jag gjort idag. Igår var det konsert och efterfest hos Lisa med Kim & co. I fredags hade jag och Helena bakningssession. Ja, innan det han vi faktiskt bli jagade av en kille som jobbade på YIT eftersom vi hade försökt att stjäla hans skylt. Galet värre.
Imorgon ska jag verkligen plugga. ENGELSKA. Provet känns blä. Och boken. Never fucking let me go.
Jag har funderat på att sy en lite spejsad tröja, den ska ha en vid luva som man ska a på huvudet för det mesta. Inte så djup, mer bred liksom. Nu är jag sjukt trött. Och kan konstatera att detta blev ett alldeles för kort inlägg. Men jag orkar inte så mycket mer än att se om Anya Hindmarch-väskan finns inne för att sen gå och lägga mig. Kanske ringa någon och säga godnatt.

No comments: