Monday, April 9, 2007



Förra inlägget var alldeles för deprimerande. Inte bra. Så här kommer ett possitivt inlägg.
När jag var i Köpenhamn i lördags blev jag som sagt inte glad alls. Men, något som var hemskt sött var att jag fick ett sms inne på Illums: "Blir kanske Växjö på måndag, i så fall har jag inget att göra i någon timme. Hihi, hint. Detta är förresten mitt nummer, puss. "
WELL, hoppas inte personen läser det här. Men men, nu blir det kanske imorgon vi ses om allt går bra. Kommer få skippa en del av franskan för att det ska funka och så. "Eh, jo. Jag har asviktigt läkarbesök typ". Jaja, det går bara utför med mig. Men för att citera Oskar: "Utförsåkning är kul".
Tidigare idag var jag på släktmiddag. Inte så kul tyckte jag och bror min så vi filmade oss själva, tog kort på påskgrejs och fotade av varenda sida av en "må-bra"-tidning.

No comments: