Sunday, April 8, 2007

i don't do much talking these days

Allting är verkligen skit. Blä på skolarbetet. Blä på söndagar.
Min dator har hängt sig minst tre gånger redan idag och jag har inte börjat på hitoriaarbetet.
Blä på att det var astrist i köpenhamn, inga snygga kläder och alla danskar gick runt i palestina sjalar. Så jävla fult och äckligt. Blä på att jag försov mig när jag skulle träffa och Blä på allt. Fyfan. Blä på modevisningen som jag ska gå som jag kommer vara sjukt nervös för. Blä för att jag inte har sprungit på blä, blä för att jag festar för lite, blä för att allt är deprimerande, blä för att jag kommer bli tjock, blä för att jag har fula kläder, blä för att jag känner mig puberatl, blä för växjö, blä för alla cpmongon som gör min värld förjävlig.'
Ungefär så.

Glad påsk.

2 comments:

Anonymous said...

Glad Påsk på dig!

Anonymous said...

Du jag vet inte om alla "blä" stämmer så bra, det vet väl kanske du bättre. Men fula kläder har du absolut inte inte! Och danskar är inte fula:P (och modevisningen kommer säkert gå bra!) :)