Sunday, July 8, 2007



Idag tittade jag på Live Earth-delen som Madonna var med i, igår. Jag missade det igår-natt. Lustigt. Not.
Först var vi hos Unn, jag och Unn var de enda fulla. Min sista Polen-vodka tog slut. Den skulle jag haft på arvika. Jävla helvete. Nu får jag fixa mer vin istället.
Sen åkte jag + någon backslick-kille in till stan och jag drack cosmopolitans på lagerlunden. Sjukt dekadent.
Men jag kom att tänka på en sak, inte för att jag är kristen eller så, men vi säger att växthuseffekten verkligen skulle "slå igenom" och det verkligen skulle bli varmt och allting smälta. Sen helt plötsligt har vi vår syndaflod. Det är läskigt. Det stämmer ju!

1 comment:

Anonymous said...

Hey babe!
Hoppas du inte hade för tråkigt i lördags!
Jag kan ju säga att jag "lyckades" med mitt mål att bli fullats av alla...fick faktiskt en minneslucka. I never get those!
Love