Sunday, July 8, 2007


Idag har följande hänt:


- Mamma och pappa åkte till Paris. Nu är jag och kristoffer ensamma hemma.


- Föregående punkt har lett till att vi bara har tittat på tv och ätit pizza hittils, under våra första nio ensamma timmar.


- Vid fyra ska vi åka och träna, på gym. Igen. Jag dör. Vi ska träna imorgon också.


- All musik i min dator försvann. Puttsväck. Helt borta. Finito. A mystery.


- Jag blev medlem i kicks urlöjliga tävling, han som leder är inte ens snygg. Rösta på mig, bara gör det. Ligger typ sist. Har tio poäng, men dem gav jag mig själv.


- Jag har blivit kär!!! Hud och hår killen på fab5 är bäst. Bäst, bäst, bäst.


"Question: Describe your ideal vacation - location and activities.

Kyan: Camping at the beach with a beautiful man! Horseback riding on the beach, bonfires, scuba diving, swimming, lots of great seafood and wine, reading and naked naps. "


OH, KYAN DOUGLAS. Vad säger man?

1 comment:

Anonymous said...

Jag var kär i honom. Kör dom fab5 igen??