Tuesday, November 6, 2007

Gaaah. Bojkotta Roberto Cavalli för H&M!
Bojkotta Roberto överhuvudtaget. Det är fult, äckligt och smaklöst. Jag kan verkligen se framför mig vilka som kommer att trängas i affärerna nu i dagarna när kollektionen släpps. Vulgära djurprints funkar bara om man är rik, har modellkropp och bor på riviäran alternativt i Sydafrika eller annat kolonial-land.
Herrkläderna ska vi inte ens tala om. TRÅKIGT. Dyrt för att vara H&M. Jag är trött på kläd- och trendhysterin. Nästan med trött på människor som värnar om miljön men som samtidigt går och köper lite smågrejjer varje dag på H&M. Gud vad bra för miljön.

Blä på er.

Nej, vet ni vad. Om ni vill göra något vettigt istället tycker jag att ni ska kolla in Gossip Girls.
Det är amerikanskt, preppy, sött och ja. Jag älskar det.

1 comment:

Anna said...

När jag tänker djurprint, så tänker jag på när vi var turister i Momo och du var Gigi :D Jag hade en leopardskjorta i nåt tunt äckel-material. Haha.