Saturday, November 10, 2007


Gammal gammal bild på dig. Jag känner knappt igen mig. Jo, klart jag gör. Men det är nog mycket som har förändrats. Allt har förändrats. Tur är väl det.



Jag vet inte om jag har skrivit om Stockholm här, förmodligen kommer jag inte att göra det. Det var underbart och väldigt inte i alla fall. Alla där var så söta och jag vill komma tillbaka snart snart igen, för livet i Växjö känns inte längre som ett riktigt liv.
Igår var vi på deluxe, och det kändes som om jag var där för första gången. Dessutom fick jag en Cosmo av Cham. Då blev jag ännu gladare.
Idag vaknade jag väldigt sent. Stressade för att jag skulle göra ett Stil-jobb på stan för Smålandsposten. Jag tror att jag blev nöjd. Jo det blev jag. Svårt att välja personer. Försökte att välja de som inte var så tydligt modemedvetna eller så. Det kanske blev på det viset i alla fall, men jag kan känna att det lätt blir krystat om man ska jaga modeorakel i en liten stad som knappt bryr sig om trender.
Efter det stack jag till tidningen för att skriva ihop allt. Blev bra. Undrar bara om man får använda ord på italienska och ha med en svordom? Det tycker jag nog nästan.



Ny bild. Jag och Helena i väntan på tunnelbana alldeles för sent.

1 comment:

Anonymous said...

hm. blir ledsen över att du inte tycker att växjö känns som ett riktigt liv längre. men vi har kanske inte så lång tid kvar här tillsammans, så vi kan väl ta vara på det? (;