Wednesday, November 7, 2007



Idag har varit en jobbig dag. Jag har känt mig som ett hormonvrak som skriker åt allt och alla och som irriterar sig på allting. Såhär känner sig nog gravida kvinnor som är arga. Och har humörsvägningar. I'm with ya sistahs!
Hade tänkt att skicka ett sms sen. Tror att Helena märkte av mitt dåliga humör. Jag skulle i alla fall bli glad om någon skickade ett sms, ett ganska onödigt, bara för att säga "förlåt för att jag var lite borta idag". För det var jag. Som i en glasbubbla.

Något som gjorde mig glad idag var Viktor. Kom och tänka på honom. Han är för söt. Lite galen, men ändå en sådan person som skriver och säger rätt saker vid nästan rätt tillfällen. Älskar det. Dessutom låter det som att han kommer hit den 23/11. Då ska vi dricka chai-latte och jag kan låtsas att jag är förälskad. Lite kanske.
På tal om män så svarade min 28-åring på mitt sms. Eller, jag tror bara att han är så gammal - allt pekar på det. I alla fall tänkte jag svara på det också. Något fint. Han tror nog att jag är minst 20. Lär vara så. Eftersom vi träffades på Ace - med åldersgräns 20. Jaja. Huvudvärk.

1 comment:

Anonymous said...

Jah vet inte vad det är med dig, men något är det som får mig att stanna upp. Jag vet inte om det var för att jag läste den där fina kommentaren och kände att det såväl kunde vara jag, att det lika gärna skulle kunnat vara jag som sett dig och sedan inte tänkt på något annat. Det skulle varit så typiskt mig. Men du verkar ha något speciellt, något som får mig att tro att jag skulle reagera precis som den där tjejen. Jaja, jag vet igentligen inte varför jag skriver det här. Jag har aldrig sett dig. Jag kommer väl aldrig göra det heller, eftersom vi bor i olika städer. Men.. jag ville bara berätta det här.