Sunday, June 15, 2008

Hej. Bloggar numera på smp.se/mode/modebloggen. Kom dit.

2 comments:

Anonymous said...

Kan du inte fortsätta med den här bloggen? Jag tycker om det djupa i den, modebloggar finns överallt. Jag kommer åtminstone att sakna att titta in här lite då och då. Att rysa av det du skriver, det jag antagligen mig inte förstår mig på men fortfarande tar till mig...

Anonymous said...

jag kom tyvär inte till din nya blogg hur många gånger jag än tryckte på länken, så jag hoppas du läser det här. en till sak jag hoppas, är att du besöker arvikafestivalen i år! jag är amanda som i höstas kommenterade hur vacker du är, och jag ska dit i år igen. jag har lovat mig själv att gå fram och presentera mig IRL om jag ser dig, så nästa vecka på arvika hoppas jag att jag ser dig. jag ska jobba där, men under de lediga timmarna strosar jag med alla säkerhet runt bland besökare. så som sagt, är du där i år, kanske jag kommer fram!

ha en bra sommar.