Wednesday, July 4, 2007

Jag provade wienermelangen idag! Ingen annan på min avdelning visste ens att den fanns. Jag vet inte riktigt vad jag väntade mig, men efter första halva munnen kände jag direkt "THAT GOES WITH THE TRASH". Jo jag vet vad jag väntat mig: jag trycker på den alldeles oslitna knappen och typ pandoras box öppnar sig. Änglatrumpeter och hallelujahs ljuder och en allsmäktig röst säger "Benjamin, äntligen, du är den första som vågade prova du får LÖNEFÖRHÖJNING".
Men som sagt. Inget hände. Får väl försöka imorgon igen.
På tal om pengar; jag var på banken idag. Två banker. Swedbank och SEB. Det var fullt av tattare, sjukt mycket folk som var helt osocialt kapabla. Det i sin tur gjorde att mina ärenden där tog lång tid. Men efter att pappa "pratat" med folket på SEB så fick jag ett Visakort. YAY. Man måste ha fast inkomst och plugga på universitet osv osv för att få det. Men jag fick det gratis! Pappa är bäst. Älskar att han jobbar på SEB.
Innan lyssnade jag på "fråga bögen" på P3. Han suger verkligen. Så dålig. Han svarar på tråkiga frågor som "hjälp, jag tror jag har blivit bög" eller "jag har en homofobisk flickvän och jag är bög". Han har varken originella eller intressanta svar. Han säger nästan till alla att de ska ut på internet och skaffa erfarenhet. Kunde jag bry mig mindre?
P3 borde ha någon slags FAQ på deras hemsida till fråga bögen, så slipper alla idioter ställa samma fråga flera gånger.

"

4 comments:

Anonymous said...

Jag hatar mest bögen för att han låter så satans Danderyd-dryg. Det går inte komma ifrån att han är väldigt retorisk och att åtminstone merparten av hans resonemang "DEFINITELY DON'T GO WITH THE TRASH", men allt detta går till spillo, invävt i nasala, självgoda uppstötningar.
Nog om honom.

FAQ1: Är jag bög?
Svar: Antagligen.

FAQ2: Jag är bög, vad gör jag?
Svar: Bögar dig.

FAQ3: Min kompis är bög!
Svar: Erkänn, det finns ingen "kompis".

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 (<-- Liten bård av kärlek.)

Anonymous said...

det heter pandoras ask, inte box. lol

BENJAMIN LE TERRIBLE said...

HELENA: I love you!

Anonym: Ta dig där bak, det är nog det ända du får.

Anonymous said...

Men du tar v�l den i 2:an p� riktigt va?